Interné tikety vám umožnia vytvárať interné poznámky pre vašich kolegov. Interné tikety sú vždy priradené konkrétnym agentom. Sú viditeľné iba pre agentom a nie pre zákazníkov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov. Taktiež je ich možné odložiť na neskorší dátum a používať ich na plánovanie úloh.
Interné tikety sa môžu používať na:
- Zasielanie interných poznámok iným agentom
- Vytváranie úloh pre agentov či tímy v konkrétnych oddeleniach
- Vytváranie vlastných poznámok pre agentov samotných (možnosť odloženia tiketu)
Počas vytvárania interných tiketov je možné:
- Zvoliť si oddelenie
- Zvoliť si agenta
- Určiť zákazníka
- Definovať predmet správy
- Vytvoriť správu
LiveAgent offers various features for efficient customer support, including pre-defined responses, attachments, copying and pasting images, ticket export, forwarding, search and replace, ticket splitting, email notifications, WYSIWYG editor, online ticket history, multiple ticket tabs, agent collision detection, and agent rating. These features help save time and provide professional customer service.