Interné tikety vám umožnia vytvárať interné poznámky pre vašich kolegov. Interné tikety sú vždy priradené konkrétnym agentom. Sú viditeľné iba pre agentom a nie pre zákazníkov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov. Taktiež je ich možné odložiť na neskorší dátum a používať ich na plánovanie úloh.

Interné tikety sa môžu používať na:
- Zasielanie interných poznámok iným agentom
- Vytváranie úloh pre agentov či tímy v konkrétnych oddeleniach
- Vytváranie vlastných poznámok pre agentov samotných (možnosť odloženia tiketu)

Počas vytvárania interných tiketov je možné:
- Zvoliť si oddelenie
- Zvoliť si agenta
- Určiť zákazníka
- Definovať predmet správy
- Vytvoriť správu
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.