Exportujte tikety zo stránky zobrazenia tiketov do stiahnuteľného súboru CSV, aby ste získali snímku údajov v momente, keď vyberiete túto možnosť.

Údaje o tiketoch v exporte CSV zahŕňajú:
- Status
- Meno
- Priezvisko
- ID tiketu
- ID oddelenia
- Názov oddelenia
- ID agenta
- Meno agenta
- Značky
- Predmet
- Náhľad e-mailu
- Dátum vytvorenia
- ID konverzácie
- Dátum zmeny
- Dátum vyriešenia
- Datum opätovného otvorenia
- Zmenený stav
- Počet prichádzajúcich správ
- Počet odoslaných správ
Keď sa prihlásite do svojho tiketovacieho systému zákazníckej podpory, môžete si vybrať stĺpce dát o tiketoch, ktoré chcete zahrnúť do výstupného súboru.

Pozrite si video, ako to funguje:

Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.
Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.