Exportujte tikety zo stránky zobrazenia tiketov do stiahnuteľného súboru CSV, aby ste získali snímku údajov v momente, keď vyberiete túto možnosť.

Údaje o tiketoch v exporte CSV zahŕňajú:
- Status
- Meno
- Priezvisko
- ID tiketu
- ID oddelenia
- Názov oddelenia
- ID agenta
- Meno agenta
- Značky
- Predmet
- Náhľad e-mailu
- Dátum vytvorenia
- ID konverzácie
- Dátum zmeny
- Dátum vyriešenia
- Datum opätovného otvorenia
- Zmenený stav
- Počet prichádzajúcich správ
- Počet odoslaných správ
Keď sa prihlásite do svojho tiketovacieho systému zákazníckej podpory, môžete si vybrať stĺpce dát o tiketoch, ktoré chcete zahrnúť do výstupného súboru.

Pozrite si video, ako to funguje:

Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Recenzia IP telefónu rady Cisco 8800
Poskytujeme softvér a služby pre začínajúce podniky, vrátane telefónnych systémov VoIP, softvéru zákazníckej podpory a správy sťažností.
SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda na splnenie cieľov pre odpovedanie na Tikety vašimi Agentmi (zástupcami podpory), poskytuje jasnejší obraz pri výskyte problémov. Správa protokolu LiveAgent umožňuje exportovať záznam SLA do súboru CSV. Okrem toho, je možné získať prehľad o tom, ako dlho a kedy vaši agenti boli prítomní, cez generovanie reportov o dostupnosti agentov. LiveAgent ponúka aj zarezervovanie prehliadky softvéru cez telefonát.