Export tiketov

Exportujte tikety zo stránky zobrazenia tiketov do stiahnuteľného súboru CSV, aby ste získali snímku údajov v momente, keď vyberiete túto možnosť.

Titket export - LiveAgent

Údaje o tiketoch v exporte CSV zahŕňajú:

  • Status
  • Meno
  • Priezvisko
  • E-mail
  • ID tiketu
  • ID oddelenia
  • Názov oddelenia
  • ID agenta
  • Meno agenta
  • Značky
  • Predmet
  • Náhľad e-mailu
  • Dátum vytvorenia
  • ID konverzácie
  • Dátum zmeny
  • Dátum vyriešenia
  • Datum opätovného otvorenia
  • Zmenený stav
  • Počet prichádzajúcich správ
  • Počet odoslaných správ

Keď sa prihlásite do svojho tiketovacieho systému zákazníckej podpory, môžete si vybrať stĺpce dát o tiketoch, ktoré chcete zahrnúť do výstupného súboru.

Exportovanie tiketov v LiveAgentovi

Pozrite si video, ako to funguje:

Youtube video: Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com

Export tickets with ease

Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Pravidlá

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Vytvárajte interné poznámky s odkazmi pre vašich kolegov pomocou funkcie Interné tikety. Tiket takéhoto typu bude preradený určenému agentovi a bude ho možné použiť ako poznámky.

Interné tikety

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.

Sledujte, koľko času vaši agenti trávia pri riešení problémov a komunikácii s klientmi. Správa o čase sa generuje automaticky a je vždy aktívna.

Časový prehľad

Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru