Časový prehľad vám umožní sledovať čas strávený Agentom pri podpore zákazníka a získavať tak hlbšie informácie o celkovej výkonnosti help desku. Strávený čas je automaticky sledovaný pre každý ticket, keď je táto funkcia zapnutá. Okrem toho môžete agentom prikázať manuálne potvrdiť strávený čas a pridať poznámku, ak je to nevyhnutné.
Čas sa sleduje iba v prípade, že agent je aktívny v tikete (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).
Časový prehľad
LiveAgent umožňuje hlásenie času stráveného na všetkých tiketoch z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu hlásenia, dátumu zúčtovania a typu (manuálne, automatické). Správa o čase môže byť exportované do súboru CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
Výhody live chatu a ako ho používať
Spoločnosť LiveAgent ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP, ktoré pomáhajú rásť spoločnostiam prostredníctvom rýchlych a efektívnych riešení pre zákazníkov. Sú tiež k dispozícii s rôznymi komunikačnými kanálmi a poskytujú možnosť personalizovanej ukážky softvéru.