Upravte alebo zakážte akýkoľvek zvuk upozornenia, ktorý sa prehráva v LiveAgentovi. Môžete si vybrať zo existujúcich zvukov alebo nahrať vlastný súbor. Podporované formáty sú mp3, wav, ogg. Maximálna veľkosť súboru je 128 MB.
Možnosti zvuku:
- New call
- New chat
- New message
- New ticket
- Chat connected
- Chat new message
Zdroje znalostnej bázy
Customize sound notifications with ease
Tired of the same old notification tone? Change it up. Try it today for free. No credit card required.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vopred pripravené správy v LiveAgentovi zrýchľujú čas odozvy a zabezpečujú konzistentnosť odpovedí. Agenti môžu efektívne riešiť zložité problémy zákazníkov. Súčasťou LiveAgentu sú aj ďalšie funkcie ako portál zákazníckej podpory, migrácia dát a dostupnosť systému.
Help desk softvér pre podnikateľov
LiveAgent poskytuje softvér pre zákaznícku podporu a riadenie. Ponúka ukážku softvéru, zvyšuje konverzný pomer a poskytuje bázu znalostí. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta. Softvér je vhodný pre začínajúce podniky a obsahuje live chat natívne. Zákazníci môžu využiť bezplatnú skúšobnú verziu a partnerský program.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.