Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) sa zaoberá informáciami a údajmi o vašich klientoch a zákazníkoch. Tieto sa potom používajú na poskytovanie lepšej pomoci, lepšej podpory a lepšej služby vašim zákazníkom, keď je to potrebné.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je kritickou súčasťou každého úspešného podniku, najmä v dnešnom svete, kde sa konkurencia neustále zvyšuje. Spoločnosti po celom svete začali používať softvér na riadenie vzťahov s zákazníkmi, aby lepšie riešili problémy s pracovným postupom a poskytovali lepšiu službu svojim zákazníkom.
CRM umožňuje užívateľom udržiavať prehľad o všetkom, čo vedia o svojich zákazníkoch, ako sú ich kontakty, objednávky a záujmy. Môže sa tiež použiť na sledovanie príležitostí, zmlúv, zákazníckej podpory alebo na správu aktív a zdrojov.
LiveAgent v tomto ohľade nie je výnimkou a preto nie je len jednoduchým softvérom na podporu zákazníckeho servisu, ale tiež skvelým nástrojom na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
So softvérom pre úspech zákazníkov LiveAgent môžete ukladať, organizovať a ľahko získať všetky informácie, záznamy alebo údaje týkajúce sa vašich zákazníkov. Či už ide o kontakty, objednávky, záujmy, osobné hodnotenia, ktoré sa vám páčia alebo nepáčia, môžete tieto informácie získať kedykoľvek to potrebujete. Okrem toho vám môže pomôcť so sledovaním potenciálnych zákazníkov, zmlúv, spravovaním aktív a zdrojov, pričom vám pomôže poskytnúť najlepšiu zákaznícku podporu s najlepšími nástrojmi.
Možnosti CRM LiveAgenta môžete ďalej zvýšiť pomocou integrácií, ako sú PipeDrive, SharpSpring alebo Highrise, aby ste boli pokročilejší v riadení vzťahov so zákazníkmi.
Výhody live chatu a ako ho používať
Spoločnosť LiveAgent ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP, ktoré pomáhajú rásť spoločnostiam prostredníctvom rýchlych a efektívnych riešení pre zákazníkov. Sú tiež k dispozícii s rôznymi komunikačnými kanálmi a poskytujú možnosť personalizovanej ukážky softvéru.
Rozhodujúci čas pre ľudské pripojenie v zákazníckej podpore | Salena Scardina | TEDxFortWayne
LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a VoIP telefónne systémy. Systém zaznamenáva dodržané a nesplnené SLA záznamy, ktoré je možné triediť pomocou filtrov. Salena Scardina hovorí o dôležitosti ľudského spojenia v zákazníckej podpore a ponúka tipy na zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.