Zoptimalizujte svoj časový rozvrh. Pracovné hodiny si môžete nastaviť tak, aby to vyhovovalo vám aj vašim zákazníkom. Aj vaši najlepší agenti si potrebujú dať niekedy prestávku, nie každá spoločnosť dokáže prevádzkovať svoj help desk 24/7. Ak neposkytujete zákaznícku podporu 24/7, neoplatí sa vám do SLA úrovní zahrnúť aj víkendy. Ak by ste ich však zahrnuli, v pondelky by vyzerali vaše SLA reporty celkom hrozivo. To isté platí aj pre sviatky – ak nechcete aby SLA vašich tiketov nestartli počas vašej nečinnosti.
Príklad pracovných hodín
Nastavenie pracovných hodín vám umožní získať pre vašich agentov nejaký ten priestor pre oddych. Umožní vám poskytnúť informácie vašim zákazníkom o vašom fungovaní a pripraviť sa na poskytovanie zákazníckej podpory. V prípade, že vás budú chcieť zákazníci aj naďalej kontaktovať, budú vám môcť zanechať správu offline. Tiket bude vytvorený a uložený, takže sa k nemu budete môcť vrátiť keď začnete pracovať.
Ako si nastaviť pracovné hodiny
LiveAgent funkcia pracovných hodín nastavuje úrovne SLA tak, aby konali iba v určených časoch s výlukou počas sviatkov.
Pracovné hodiny
Príklad
Váš help desk funguje v štandardných pracovných hodiných od 9.00 do 17.00, od pondelka do piatku. Ak o 16.00 v piatok prijmete tiket, v pondelok o 9.00 bude iba 1 hodinu starý.
Báza znalostí
Zásady ochrany osobných údajov
"SK marketing text for product launch, targeting young professionals. Emphasizes sleek design, advanced features, and competitive pricing."
The LiveAgent software offers a simple way to integrate a contact form on your website. After registering, your login details will be sent to your email. Currently, the LiveAgent team is working on your dashboard. The website uses cookies, and by continuing to browse, you are agreeing to their use. You can schedule a personalized software demo with LiveAgent. Contact forms, messenger, and live chat are available. Before submitting a contact form, you must accept the website's cookies.
Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)
Poznanie zákazníkov a ich preferencií je kľúčom k úspechu. CRM a prehľady zákazníkov vám pomôžu zvýšiť predaj a poskytovať personalizované služby. LiveAgent ponúka viac ako 40 integrácií tretích strán, aby sa zvýšila efektivita podpory zákazníkov.