Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s rôznymi funkciami ako telefónne systémy VoIP, call centrum, a help desk pre začínajúce podniky. Firma ponúka bezpečné a GDPR-kompatibilné riešenia pre ochranu osobných údajov a má viacero ocenení aj partnerov. Registrácia do softvéru je rýchla a účet je zaslaný do emailovej schránky, pričom práve sa vytvára informačná tabuľa LiveAgent. Live chatovanie sa stalo bežnou formou komunikácie s nižšou priemernou čakacou dobou, možnosťou multitaskingu a zníženým počtom tiketov.
Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?
Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, sociálne siete a recenzie. Odpovedajte na zákaznícke podnety a používajte help desk softvér na správu interakcií a zlepšenie reputácie.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch